همه چیز در مورد هایفو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


در مورد هایفو چطور؟

اگر از خسته به نظر رسیدن خسته شده اید، کمدتان مملو از کرم های به اصطلاح معجزه آسا است و تمام روش ها را برای سفت شدن صورت خود امتحان کرده اید، اما با نتیجه ای که می خواهید فاصله دارید. هایفو ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. سونوگرافی با شدت بالا یا HIFU یک فناوری عالی در جراحی غیرجراحی و جوانسازی است که جایگزین ارزشمندی برای روش های جراحی است. جوانسازی اولتراسونیک صورت (HIFU) یک درمان تایید شده توسط FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) برای درمان خطوط صورت و دکلته است. امروزه می توانید فناوری سونوگرافی متمرکز (هایفو) را با نام های مختلف بشنوید.

در سونوگرافی متمرکز از سونوگرافی با انرژی بالا برای گسترش پوست استفاده می شود. اثر اولتراسوند نوع متفاوتی از انرژی نسبت به دستگاه هایی است که از انرژی نور IPL و سایر لیزرها یا امواج رادیویی استفاده می کنند.

همه چیز در مورد هایفو

آیا سونوگرافی یا هایفو واقعا کار می کند؟

هایفو روشی ایمن، موثر و غیر جراحی برای سفت کردن پوست است. (بدون برش، بدون زخم و بدون نیاز به استراحت یا زمان بهبودی).

برای محافظت از سطح پوست، هایفو می تواند با دمای بالاتر و عمیق تر از فرکانس رادیویی تأثیر بیشتری داشته باشد. بر خلاف لیزرهایی که برای جوانسازی پوست استفاده می شود، لیفت صورت هایفو با دریل کردن به داخل پوست نفوذ نمی کند و بدون آسیب رساندن به پوست، مستقیماً بر بافت عمقی تأثیر می گذارد. HIFU بافت ناحیه مورد نظر را تا حدود 65 درجه سانتیگراد به صورت نقاط میلیمتری گرم می کند. چون به صورت یک سری نقاط میلی متری با هم شلیک می شود، به سلول ها آسیب نمی رساند و درد مورد انتظار را ایجاد نمی کند. هایفو با دمای کنترل شده باعث بهبود و تسریع التیام و تولید کلاژن می شود. بهبودی مجدد و افزایش فعالیت کلاژن به دلیل گرمای ایجاد شده به پوست به مدت 2 تا 6 ماه حالت ارتجاعی و استحکام می بخشد. اولتراسوند درمانی همچنین می تواند اثربخشی هایفو دور چشم را افزایش دهد. برنامه هایفو موثرترین روش غیر جراحی برای محافظت از صورت از ناحیه چشم، خطوط خنده، گونه ها، دکلته و زیر چانه است. هیچ خطری مانند آسیب عصبی، بی حسی، هماتوم و اسکار لیفت صورت با هایفو وجود ندارد.

مزایای لیفت صورت با هایفو چیست؟

استفاده از هایفو که روشی غیرجراحی است نسبت به روش های دیگر مزایای بیشتری را برای بیماران به ارمغان می آورد.

این یک فرمول تایید شده توسط FDA با اثربخشی بالینی است.

این یک فرآیند ایمن و آسان است

نیازی به بیهوشی نیست، درد ندارد.

بعد از عمل می توانید به زندگی یا کار خود بازگردید.

این یک برنامه یک جلسه است، اثربخشی آن می تواند تا 2 سال طول بکشد.

با سه کارتریج با عمق های مختلف (1.5 میلی متر، 3 میلی متر و 4.5 میلی متر) روی سطوح مختلف پوست و ویژگی های صورت موثر است.

از آنجایی که بدون ضربه یا آسیب به پوست کار می کند، خطر ایجاد اسکار، تغییر رنگ و عفونت وجود ندارد.

در مقابل هایفو چه کنیم؟

در اولین بازدید، ارزیابی خواهیم کرد که آیا شما به هایفو نیاز دارید یا خیر. وجود پوست اضافی، تنش بافتی، وضعیت ماهیچه ها و بافت همبند ارزیابی می شود.

هزینه در هایفو:

هزینه هایفو به منطقه کاربرد بستگی دارد. هزینه هایفو بین کاربرد فقط صورت یا ترکیب صورت و گردن متفاوت است. عامل دیگری که هزینه هایفو را تعیین می کند، تعداد عکس ها بر اساس میزان تغییر شکل صورت است. نتایج هایفو جهت صحیح، قسمت راست و تعداد صحیح شلیک ها را تعیین می کند. هایفو اپلیکیشنی است که باید توسط پزشک زیبایی انجام شود. دانش آناتومی به ویژه یک عامل موفقیت حیاتی در تعریف دقیق انحراف، جهت، بردار و حجم ضربه است. انتخاب مناسب بیمار و استفاده مناسب بسیار مهم است.

 

چه کسانی واجد شرایط هایفو هستند؟

افرادی که پوست صورتشان به مرور زمان شل شده است. کسانی که می خواهند استحکام خود را بدون جراحی بازگردانند. افرادی که می خواهند بدون جراحی از شر چربی های شکم خلاص شوند، کاندیدای خوبی برای هایفو هستند.

ماندگاری هایفو چقدر است؟

بسته به منطقه و طرح درمان، تعداد تزریق و مدت درمان متفاوت است.

بدون توزیع

وقتی با هایفو روبرو می شوید چه اتفاقی می افتد؟

تولید الاستین و کلاژن را افزایش می دهد که باعث جوانسازی پوست می شود.

خشک کردن خطوط گونه به سفت شدن پوست کمک می کند.

تقویت گونه ها، مرز سینه و گردن، کوچک کردن باسن و کاهش خوب pò esse vistu nantu à a faccia.

چه زمانی می توانید اثر هایفو را ببینید؟

بعد از انجام هایفو در ابتدا یک اثر کوچک دیده می شود. با این حال، نتایج واقعی در عرض 2-3 ماه به دست می آید زیرا بدن شما به طور طبیعی کلاژن تولید می کند. از آنجایی که هایفو تولید کلاژن شما را تحریک می کند، نتایج دقیقاً ظرف 2 تا 6 ماه قابل مشاهده است.

اثر هایفو چقدر طول می کشد؟

سوال این است که نتایج HIFU تا چه زمانی دوام خواهد داشت؟ طبق مشاهدات بالینی ما، این اثر بین 1.5 تا 2 سال باقی می ماند. با این حال، نتایج فردی متفاوت خواهد بود.

چند جلسه هایفو برگزار می شود؟

هایفو یک برنامه یک جلسه است. یک جلسه برای افرادی که درد خفیف تا متوسط ​​دارند کافی است. روش مناسبی برای بیماران مبتلا به حفره های پوستی نیست و برای چنین افرادی جراحی لیفت صورت و پوست اضافی توصیه می شود.

برداشت شده از:  https://payju.ir/content/لیست-مراکز-تخصصی-هایفوتراپی-در-شیراز





:: بازدید از این مطلب : 50407
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : tarANEH
ت : چهار شنبه 14 تير 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی